Piątek 6.10 POWRÓT

Pobudka o godzinie 5:00 rano.. szybkie śniadanie, dopakowanie ostatnich rzeczy i wyjazd na lotnisko.
Po odprawie i oddaniu bagażu udaliśmy się do strefy oczekiwania na samolot..
Każdy w napięciu oczekiwał chwili lotu.., chwili w której zobaczy swoich bliskich..
Zgodnie z planem wystartowaliśmy z Lizbony o godzinie 9:30 a w Warszawie byliśmy o 14:25.
Przywitał nas chłodny, październikowy deszczyk.. Na lotnisku Chopina czekał już na nas autokar do Rudy. Mała przerwa w Mc Donald i dalej w drogę :) Pod szkołą byliśmy ok godziny 21:45
Emocje dały górę, każdemu łza w oczku się zakręciła..
Rozstanie było ciężkie mimo tego że wszyscy zobaczymy się w poniedziałek w szkole.

I tak właśnie kończy się nasza przygoda z Portugalią .. Będziemy tęsknić za ludźmi z miejsc, w których odbyliśmy praktyki. Wiele im zawdzięczamy! To dzięki nim wzbogaciliśmy naszą wiedzę o nowe doświadczenia. Nabraliśmy pewności siebie i otworzyliśmy się na świat.

Fajne że wybraliśmy naszą szkołę bo to dzięki niej mieliśmy możliwość wyjechać na staż za granicę.

Jeśli ktoś ma okazję wyjechać na staż zagraniczny, niech się nie zastanawia. To jest najwspanialsze przeżycie, szansa na niesamowitą przygodę życia!

Portugalio! Wrócimy do Ciebie! Obiecujemy!